18 Ocak 2010 Pazartesi

Özcanla ilişkeye Girmek için

Beni defalarca aldattın sesim çıkmadı ama artık sessiz kalmak yok, bir keresinde neredesin diye tel açmıştın yaa ozaman arkadaşın özcanla onların evinde oturuyorduk,hatta senle konuşurken elleri vucudumu okşuyordu, yine bir keresinde benseni aradığımda ve çamaşır asıyorum dediğimde yine özcanın yanında idim bu sefer önden sondaj yapıyordu, ve tekrar ben arkadaşım ebruya gidiyorum diyip sen evde iken çıkıp gittiğimde kızışmış biryerlerime masaj yaptırmaya yine özcanın yanına gitmiştim arkadaşın biliyorsun su tesisatında da anlıyor sen dışarıda iken mahsustan çamaşır makinesini bozdum ve onu çağırmıştın yaa ozmaanda vucudumu keşfe çıkmıştı hatta o gitti dedim ama yanımda iken seni aramıştım ve ahh diye ses çıkardığımda ne oldu dedin bende yaa halıya vida düşmüş ayağıma battı demiştim işta aslında ozaman arkadaşın alttaki dudaklara fazla asıldı canımı yakmıştı onun için bağırmıştım buradan söyleyimde haa şunuda söyleyim yeğeninde az değil etrafımda fırıl fırıl dönüyor ucundan azıcık gösterdim farkında değilmişim gibi şimdi peşimden ayrılmıyor hoşumada gidiyor

0 yorum:

Yorum Gönder