18 Ocak 2010 Pazartesi

Çok mu Azgınım ?

Ben 19 yasında esmer uzun boylu siyah saçlı ve harika bi fiziğe sahip bi bayanım.bayan kuzenımle yalnız yasıoruz..bugune kadar en az 30 kişiyle çıktım bakıreyim ama sevişmek çok hoşuma gıdıyor...33 yasında biriyle çıkıyordum bana bayılıodu benimle birlikte olmak istiyordu ama ben henüz bir ilişkiye hazır değilim diyordum ve onunla birbirimizi tatmın etmek için adeta sanki gerçek ilişkiyi yaşıyormuş gibiydik.onu yatakta çıldırtıyordum her ne kadar ona vermesemde onu bastan çıkarıyordum evli olmasına rağmen bana hayranlıla ben hayatımda böle bir an yaşamadım diyodu..ve onunla öpüşürken bile anında onu boşaltıyodım..o ise büyük bi zevkle kendini bana bırakıyo sabahlara kadar onunla bu anları yasıoduk şimdi ondan çok uzaktayım ama bende itiraf etmeliyim ki ben onun kadar harika bi erkek görmedim demek ki bi erkekle ilişki yaşamak için sokmak gerekmiomuş size tavsıyem bölesi daha zevkli oluo...Herkes sağlıcakla kalsın bb... BahAR

3 yorum:

Adsız dedi ki...

göt deliğini dillemek isterdim

Adsız dedi ki...

ben Cüneyt astsubay sex çok seviyorum sizinle yaşayalım varmışınız 05353573996

Adsız dedi ki...

adsız arayın 05353573996

Yorum Gönder