18 Ocak 2010 Pazartesi

Arkadaşımın Sevglisi

Cuma Akşamdı,Okuldan Çıkmıştık Ve Arkadaşlarla Bir Kahvede Oyun Masamızı Kurmuştuk Ve Bir Anda Telefonum Çaldı.Arayan Arkadaşımın Sevgilisiydi.Daha Önce İnternette Görüşmüştük Ve Daha Önce Hiç Bir Araya Gelmemiştik.Yanına Gittim.Yıllardır Aynı Yerde Kaldığım Arkadaşımın Sevgilisydi.Kötü Hiçbir Niyetim Yoktu.Arkadaşımla Araları Bozulmuş Ve Yaşadığı Şehirden Çıkıp Gelmiş.Bana Onu Konuşmaları İçin İkna Etmem Konusunda Söyledi.Bir Kafeye Gittik Ve Arkadaşımı Konuşmamız Gerektiği İçin Çağırdım.Onun Geldiğinden Haberi Yoktu.Kapıdan İçeri Girdi Geldi Ve Neden Geldin Diye Sordu Kıza.Ben Bozuldum.Kız Ağlamaya Başladı.Ama Benim Arkadaşım Hiç Oralı Değildi.Ardından Çekti Gitti.Kız Peşinden Gidiyordu Ama Nafile.Kafasına Koymuştu.Yani Bitmişti.Hiç Tepki Vermiyordu Arkadaşım.Sonunda Dayanamadım Ve Aldım.Onu Otele Götürdüm.Beni Yalnız Bırakma Dedi.Zaman İlerliyordu Ve Ağlama Devresinden Sonra Artık İkimizden Konuşmaya Başlamıştık.Yanıma Geldi Ve Sigara İçiyorum Diye Kızdı.Ellerimi Tutmuştu Ve O Anda Kalbinin Benimkiyle Aynı Hızda Attığını Hissettim.Beni İstiyordu Ve Bir Anda Üstüme Doğru Abanmaya Başladı.Neden Olmasınki Diyordu.Bir Yandan Arkadaşımı Düşünüyordum Ama Onun Cazibesi Daha Ağır Basıyordu Ve Üstümdeydi Kaçırılmayacak Bir Fırsattı.Sadece Bir Kez Dedim Ve Dudaklarımızda Başlayan O Gece Birbirimizin Derinlerinde Bitmişti.Ertesi Gün Şehrine Döndü Ve O Günden Sonra Görüşmeye Başladık.Hep Gelmek İstiyordu Ama Ben Engelliyordum.Arkadaşımdanda Ayrıldı.Beraber Görürse Çok Kötü Olur Diye Düşünüyordum.Okullar Kapandı Ve Ben Güneye Çalışmaya Geldim.Ve Oraya Yerleştim.Artık Gelmesi İçin Can Atıyordum.Ama O Niaşnlanmıştı.Aradan Zaman Geçti Evlendi.Ne Mi Oldu?Yaklaşık 2 Yıl Boyunca Ayda 2 Kez Teyzeme Gidiyorum Diyerek Bana Geldi.Eşini Aldattı Ve Bana Çok İyi Vakitler Geçirtti.Daha Sonra İkimizde Son Kez Birlikte Olduktan Sonra Sıkıldığımızı Söyledik Ve Artık Görüşmüyoruz...Teşekkürler Tatlım..
function alkis(id,alkis_kiskis){
JXG(1, "alkis_place"+id, "alkis.php", "id=" + id + "&alkis_kiskis=" + alkis_kiskis);
}
function alkis_yorum(id,alkis_kiskis){
JXG(1, "ypuan_place"+id, "yorum_alkis.php", "id=" + id + "&alkis_kiskis=" + alkis_kiskis);
}

0 yorum:

Yorum Gönder