18 Ocak 2010 Pazartesi

Cinsel ilişkeye girmek istemiyorum

Merhabalar şu an 16 yaşındayım. İçinde bulunduğum ülkede yaşayan aşıtlarımın neredeyse hepsi şu anda cinsel ilişkiye girmiş kişiler ve hepsi bununla övünüyor. Tüm arkadaşlarım hepsi bana gece kulübüne gidip cinsel zevki yaşamam gerektiğini söylüyor. Ama ben istemiyorum! Eğer ben cinselliği şimdiden doya doya yaşarsam yasak çocuk bile yaparsam evlenmenin ne anlamı olacak? Karımın benim içn ilk olmasının ne anlamı olacak. Bunu ancak bu sanal ortamda haykırabiliyorum. Ve ayrıca sırf bu yüzden çok erkek arkadaşım var. arkadaşlarımın çoğu kız... En yakın arkadaşlarıma bile mesafe koymak zorunda kalıyorum. İki yıl sonra TC ye gelip okumak istiyorum ve tek korkum bunu gerçekten itiraf edememek. Bu yüzden sürekli parayla cinsel ilişkiye giren duygusuz kadınlarla cinsel ilişkiye girmek istemiyorum. :( Lütfen yardım edin ne yapmalıyım

0 yorum:

Yorum Gönder