18 Ocak 2010 Pazartesi

Kocamı istemiyorum

ben nişanlı biriyim ailemin isteği üzerine teyzemin oğluyla nişanlandımm.sevemiyorum bi türlüü onuu ne yapsamda olmuyo...! çalıştığım yerdee biriylee görüşüyorum evli 2çoçuğu varr 9aydır birlikteyiz bana karşı bi yanlışı olmadı nedediysem yaptı kırmıyo beni ve bide beni mutlu edebilmek için elinden geleni yapıyo ..inanınn birbirimizi çok seviyoruz aynı dili konuşuyoruz herşeyimiz ortak benziyoo akşama kadar beraber çalışıyoruz amaa kardeşleride aynı yerde kimseyee fark ettirmiyruzz karısını sevmiyo zorla evlendirmişş babası hiç mutluu olamamışş karısı onu kullanmuş yıllarcaa paraya çok düşkün biri bunu bnde biliyom hergün para istiyoo şahit oluyorum iş yerinde çıkarcı biri ...hergün kavga ediyolarr ayrıı yatıyolar karısıdaa farkında zati başka birinin olduğunu biliyoo bende seviyorumm gidelim dio buralardan bnde gidemiyom ailemi düşünüorum sadece gitmekte istiyom biyandan çünkü onun yanında çok mutluyummmm inanınn onu bırakırsam kendini öldürür bundan çok eminim nolacak sonumuzzzz...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

delı delı soru sorma bır ıstemedıgın adamla vlenme evlılıkte ılk olarak gozun v kalbın ısınacak ısınmıyorsa erkek te kadında evlenmesın ıkı evlı bır adamla gorusmen cok yanlıs ıster karısını sevsın ıster sevmesın ısterse ayrı yatsın bunlar senın kafanda hafıfletıcı sebeb yuva yıkanın yuvası olmazzzzz

ender dedi ki...

Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

Yorum Gönder