18 Ocak 2010 Pazartesi

Kendindem Tiksiniyorum

Bir gün bir arkadasım beni erkek arkadasının kardesiyle tanıstırdı. Kardesiyle birbirimizi begendik ve cıkmaya basladık. aradan biraz geçtikten sonra benim kontör alacak param yoktu beni erkek arkadasının kardesiyle tanıştıran arkadasımda para karşılığı yaslı adamlara sakso çekiyordu param olmayınca arkadasım banada teklif etti sakso cekmeyi bende midem kaldırmaz yapmam dedim ama adam bana kafayı takmıstı ve onunla öpüsürsemde aynı parayı vereceğini söyledi bende mecbur kabul ettim bu adam arkadasımgilin yan apartmanlarında kapıcıydı. sonra onların apartmanının damına çıktık orda asansör boşluğu wardı orda adamla öpüstük paramı alıp kontör aldım kendime ve sewgilimle konustum. ama simdi kendimden tiksiniyorum cünkü her arkadasımgile gittiğimde o adamla karsılaşıyorum!!

0 yorum:

Yorum Gönder