18 Ocak 2010 Pazartesi

Annemin terzi arkadaşları

annem terziydi....ben çocukken bayanlar evimize gelir benden çekinmeden soyunurlardı...ben de olgun bayanlara ilgi duymaya başladım...bir tanıdığım abla beni çok severdi benimle uyumak isterdi...o 25-26 falandı.. ben 11-12 ben geceleri onlara giderdim ve beraber uyurduk sonra ben ona yatakta sarılırdım...süperdi....sonra aletim kalkmaya başlayınca...hep olgun bayanlara ilgi duydum...sonra evli-bekar-dul-çirkin-şişman-güzel-çok güzel bir çok bayanla birlikte oldum çoğusuyla sadece anal sex yaptım...artık evliyim ama hala devam ediyorum

2 yorum:

ender dedi ki...

Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

ender dedi ki...

Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

Yorum Gönder