18 Ocak 2010 Pazartesi

İlk Anal İlişkim

1 yıllık evliliğim var eşim evlendiğimizden beri arkadan cinsel ilişkiye girmek için oldukça ısrar edince dayanamadım ve dün gece denedim. denemez olaydım penisi içime alana kadar canım çok yandı zevk aldım dersem yalan söylemiş olurum. birazda kendi merakıma yenildim. gerçi eşimde pek zevk almadı acaba benim acı çekmemden dolayımı yoksa beklediği gibi bir şey değilmiydi. bilemiyorum ama şunu çok iyi biliyorum arka deliğim hala acı içinde. meraklısına duyurulur.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

meraktan denemişsiniz tam bir bilgi ile deneseniz işe hakim olur acı yerine zevk alır zevkte aldırırdınız başarılar diliyorum :)

Adsız dedi ki...

merhaba ben kız arkadaşım ile anal yapmak istedim. yapamadım. acıdığını söyledi tebrik ediyorum sizi..ata009@mynet.com

Adsız dedi ki...

Bayanlar bekliyorum arayin 05070237909

Adsız dedi ki...

Bayanlar arayin pisman olmassiniz 05070237909

Yorum Gönder