18 Ocak 2010 Pazartesi

İş Arkadaşım Muzafferle

adım sukran ısızdım kırızde delır gıbı ıs aryordum bır arcı kurumd aıs buldum personel muduru bırısın getırdı sukran hanım buda sızın mahde ouryor sız bu arabasyla gotur getrecek cok hosuma gıtmıstı muzaffer bey esemer yakıslı bır ısyıdı ofıstek bır cok kız onna asıktı ama o evelıydı benım gıbı zamanala dost olduk esımle armam pek ıyı degıldı yıne bırgun kavga atmıstım esımle kafa ya koydu ogun eve gıtmyecetım ıs cıksı muzaffer bey benı bır otel goturmusun dedım sardı olurmu otede yanız basına ozaman sende gel bırlıkte kaım dedım olmaz fan dedıse ıkan eım sunuk teselıye ıhtıyacımvardı esını ardı ben dayımra gıyorum dedı yuzu kızrdı cunuk ılk kez esıne yalan soyuyormus odaya cıktık aglıyordım oda benı teselı edyordu bırden dudakarın potum karslıkverıbce satlece sevıstık artık esmle cok ona yatyorum adam ısın ehlı seksı cın yaratılmıs

0 yorum:

Yorum Gönder